dichter Shu Ting is altijd één van mijn favoriete dichters, Misty factie de overhand op keer, haar meest onderscheidende originaliteit. Het is ook haar houding en de mensen zijn anders, dus haar tracks en staten zijn veel meer van. North Island vergelijking met Gu Cheng et al., Shu Ting misschien niet zo beroemd, goed bekend bij de meeste mensen, maar ze niet schelen, nog steeds houden aan geschreven vers in het achterhoofd, het leven van de hymne. Dichter Shu Ting, vind je haar gedicht straalt positieve energie en positieve gedachten, en deze gedichten, je eerst hebt gelezen hoeveel het? - REDACTIE
1, "eik" Als ik hou van je - niet zoals het klimmen van de Campsis, door het tonen van je hoge takken jezelf: Als ik hou van je - - nooit leren verliefde vogel, monotone herhaling van liedjes voor de schaduw; Ook een veer, eeuwige koel en comfortabel; ook meer dan zoals Xianfeng, het verhogen van uw lengte, verrekening uw eminentie. zelfs daglicht. zelfs regen. Nee, dit zijn niet genoeg! Ik moet een ceiba, als het beeld van de boom staan met je. wortels stevig in de grond, laat aangeraakt in de c****. elke windvlaag, http://www.voetbalschoenenkopen002.nl/nike-voetbalschoenen-nike-hypervenom-voetbalschoenen-c-11_16.html - Nike Hypervenom Voetbalschoenen we knikken naar elkaar, Maar niemand begrijpt onze woorden. Je hebt je lichaam ijzer, als een mes, zwaard, als hellebaard, ik heb mijn rode bloemen, als een zware zucht, dappere fakkel, We delen koude, stormen en dondersl*gen; we delen de mist stroom Lan, regenboog, als nooit gescheiden, maar en http://www.voetbalschoenenkopen002.nl/nike-voetbalschoenen-nike-mercurial-cr7-voetbalschoenen-c-11_21.html - Nike Mercurial CR7 Voetbalschoenen levenslange afhankelijkheid, Dit is geweldig, trouwe hier: Niet alleen uw manful lichaam, Hou van je houden aan de positie, aan de voet van de grond.
2, "op de natte station" wind, Ruoyouruowu regen, dat is drie punten Een zuidelijke herfst meisje hi ijverig kwam rennen voor mij en een gevoel van verlies verdween boeket gedumpt in haar armen was ze te wachten wie? verlichting platform lege trein langzaam te beginnen waterige oranje gloed in de nacht fonkelende witte sjaal ......
3, "misschien" - Een lezer geest Misschien onze lezers misschien niet altijd verkeerde weg begon resultaten of Misschien bestelden we de verkeerde van een lantaarn is geweest wind blies één leven zou kaarsen rond anderen, maar geen verwarming Misschien branden het vuur tranen stromen om het land vruchtbaarder te maken Misschien we zingen zon zon ook zingen meer zware schouders Misschien geloof is meer majestueuze Misschien alle lijden kreten van persoonlijke tegensl*g had misschien stilte onweerstaanbare oproep hebben we geen andere keus
4, "dit is allemaal" - Een vriend van een jonge man, "alles" niet alle bomen zijn gebroken storm; niet alle zaden < br /> kan de wortel van de grond niet te vinden; niet alle waarheid verloren gaan in het hart van de woestijn; niet alle dromen zijn bereid uit de vleugels te vouwen. Nee, niet alles zoals je zei, niet alles zelf vlam brandende alleen en niet de anderen te verlichten ; niet Alle sterren zijn slechts indicatief zonder rapportage dageraad duisternis; niet alle nummers zijn alleen passeren oor zonder het verlaten van het hart. Nee, niet alles zoals je zei! niet alle beroepen zijn niet echo; niet alles is verloren kan niet worden gecompenseerd; afgrond niet alles is vernietigd; niet alles wordt behandeld in de zwakke vergaan hoofd; geest niet alles kan worden vertrapt, rot in de modder; niet alle consequenties zijn tranen bloedvlek, niet tonen Huan Rong. Alle zijn nu zwanger van de toekomst, alle toekomstige groei van het gisteren. hoop, en vecht voor het, neem alles op je schouders.
5, "rock en lichte" staan op mijn schouders, mijn lieve - Je moet dapper zwarte muur provocerende aanpak, kwestie dorst bloed, bewolking bedreiging, spuiten verhoogd scherpe kleine klauwen, duizenden keren mijn wond traan. doorweekt mijn pijnlijke stilte, stilte gietijzer als mijn borst, kunt u niet weerstaan alle klap, Schat, je moet wat trotseren .
6 "," lijn, maar het ontbreken van een kleurrijke wandkaart een probleem geen oplossing is echter pure algebra een duxianqin, schakelt dakranden regen rozenkrans een paar bereiken de andere kant van de riemen in stilte wachten bud Meestal zijn de verre zonsondergang algemene aandacht misschien bezit van een enorme oceanen maar stromen, slechts twee tranen Oh, het hart van de visie in de diepten van de ziel
Hoeveel 7, "veroorzaakt door de zee" zee zonsopgang veroorzaakte veel held oprechte bewondering zee zonsondergang ondersteuning op de klif liedjes zingen kinderen ook dag en nacht door de zeewind fluisteren nacht hoeveel rijen van voetafdrukken achtergelaten op het strand Hoeveel keer verhoogde de zeilen aan de horizon < br /> worden Haitao geheime geheime begrafenis had een trieste vloek had een leven van lof glorie hadden levensveranderende zee deinende Waar is de oceaan kindertijd graven zand gat waar liefde ah naast sporen van de zee Zelfs als je je kunt herinneren golven spoelen niveau sommige schelpen verspreid op de helling als een zomer ster Misschien is de vortex ogen knipperen gevaarlijke storm misschien gulzige mond open ah leven Natuurlijk kunt u talloze hebben geruïneerd pure droom is ook een aantal moedige mensen, zoals storm Swallow spoot avond nacht kust verlaten < br /> Rock doodse grimmige koude nacht elementen ah of je doet alsof gebrul of je bent hypocriet rustig langs alle deze wereld Er zinken pijn hebben ontwaken vreugde
8, "herfst Fris" eerst geraakt door je talent in mistige regen dreef in fase niet Vanavond vindt het moeilijk om te voldoen tussen moerbei snikkend vertraging al laat in de herfst wind je altijd jezelf te vergelijken met de oude lied leven na de verbranding zijn ongeneeslijke pijn In tegenstelling tot de bloei Piaoxu Anliu dat medio voorjaar zoekt zodra ik zou willen zijn zoals altijd van noord naar zuid De Phenom verharde wegen in de uitgestrekte hemel niet leren dat Gu Ying narcisme onafscheidelijk goud papegaai kooi dag en nacht Dit is onze eigen is onze gemeenschappelijke ongeluk moeilijkheden want we willen te veel leven in ons hart Oh Ons hart was altijd zo zwaar als de oude stapel De nieuwe scheuten schudt het dode takken in ruil voor een groene boom vaak in het voorjaar, wanneer de aarde sussen vermoeide zielen terug te komen in een haast zonder
9, "aan zee Alba" ochtend heb ik zou zijn met u Oh, zee Mijn hart is stevig bevestigd aan uw borst storm ...... hoor je droom afgelopen nacht Ik bel de langverwachte gesprek Xiangci Mu kindje Ik werd wakker om uw stem te diep horen elke keer als ik hoorde het tragische razernij dan het geluid schudde het eiland schudde me het hart lijkt te zijn van een zinkende Uw tij overspoelde mijn hart maar trok in de golf vallei, maar trok zich terug om kracht te verzamelen Beng een woeste gebrul Ik heb een scheurde schermen - Evening Star nog knippert koude dagen je wacht op me, op me te wachten om te sterven Kon niet wachten tot het ochtendgloren Morrowind ogenblik geladen met betelnoten punt van dauw kus ik kom naar beneden, maar je onverwacht ingetogen zachte je lacht, fluister je je beneden alle < br />, waardoor er slechts een zweem van verdriet Alleen ik weet hoe broos oude eik gebroken Maar ik kan niet zeggen dat het kijken naar je zeilen mijn tranen weg Allied < br /> wind verzonden uw vers langzaam weg Hoe kon ik niet huilen als het mijn late night vertragingen mij meer zo jong kunt geen tijd en afstand zijn het breken van de storm zal komen Vergeet niet me als je geschokt te donderen saai universum Ik zal aan uw Tao Peak Acura Oh, nee, ik was zo klein dat ik zou graag in witte vogels heb je een gratis messenger bellen Eenmaal glimp Uw geheim zal zijn als dat harde rots door een duizend jaar van de magie niet meer openen uw orkaan zet me Maak uw stem uw turbulente me gegoten je karakter Ik zal geen toevluchtsoord aarzelen nooit beven zee Oh, herinner - Ik ben uw trouwe dochter < br /> ochtend heb ik zou zijn met u Oh, zee Mijn hart is stevig bevestigd aan uw borst storm ......
10 ", het vroege voorjaar" vrienden, is de lente verspreiden verdriet, veegde tranen naar de zon lacht Hoewel er geen bloem vernietigd door de vloed winter doorbraak op de ketenen Dronken geur uiterwaarden, col Hoewel er geen vogelzang van duizenden spatten waterval zilveren kralen verspreid in wazige De dageraad scroll avenue in de schemering Maar wacht eens de donder uit de wolken zal paniek en vluchten Het was de beste van de beste droom Oh Misschien een briljante nacht kwam Er is ook een chill vorst zoals problemen Als je Wulaofeng geluisterd, is de wind nog steeds fluiten beven als de vallei Oh gehuil samen, maar er zijn verschillende bloem azalea De klap kleine eeuwige vlam om de wereld warmer Lianyun kinderen Hij wordt niet langer drijvende vrienden, laten we zeggen dat de reden waarom lente schoonheid, rijk want het is de laatste kille
11, "de mensen regel" sterven als een bloem is de moeite waard wrede onverschilligheid wiel zolen maken voorjaar regenboog overschaduwd in al hun ogen ze niet kunnen stoppen en niemand te praten Dus, om te protesteren en te sterven is de moeite waard zin en Stilte is de moeite waard lawine veel beter dan het tij valt wild Deze zin is geblokkeerd lippen strak levenslessen alle eerlijkheid en moed Deze zin, kan niet zeggen Dus als niet verraad en stilte is de moeite waard als een belofte en bewaar ze voor het leven? als een offer en verduren eenzaamheid? Ja, het leven moet niet vrij te verkwisten te Maar de mensen hebben hun eigen wetten Als je kunt laten sterven honderd keer duizend ons in stilte steen zoals mineralisatie geeft de verstreken tijd in de aanwezigheid van acute Vergeet echter niet de meest intense protesten dapperste eerlijker dan - - leeft, en de opening
12, "in de herfst" eiland banaan shakes augustus herfst Lange vertrouwd val Ik weet het niet, "Mei bloemen tegen de avond" omdat Years Bekijk meer regen Als passie aangetrokken tien storm hart, ik weet niet waar de weg heeft gekozen geparkeerd geen rozen niet had spijt mensen slaapwandelen in het maanlicht gemakkelijk, maar ook hoe zacht en te popelen om het bloed te krijgen niet te maken Met vierentwintig haasten trots is duidelijk niet genoeg om een stevige schouder hebben kunnen vertrouwen op de vermoeide hoofd nodig hebt om een hand te hebben om de zwaarste momenten ondersteunen Ondanks begrijpen leven zou volledig gewijd aan hoe je jezelf worden gelaten er zijn dat veel last
13, "Rouwen" - ter herdenking van een oude dichter werd vervolgd voor de dood je alsjeblieft niet af de weg, wees me Laat me beginnen van uw kant je net klaar alsjeblieft schrijven van het lied, voor mij, de manier waarop ik wil zaaien Je hebt een vonk geleidelijk begraven http://www.voetbalschoenenkopen002.nl/nike-voetbalschoenen-nike-mercurial-vapor-voetbalschoenen-c-11_22.html - Nike Mercurial Vapor Voetbalschoenen gebroken dromen gebroken hart en zijn hou schade maar je verrijken het geluid van de vrijheid zal nooit als gevolg van de ondergang van het leven in plaats van domme gelukkig dood in jouw plaats, de grond is niet begraven een paar slot de ketenen van skelet als een slechte moeder aarde, dat haar betraande vernedering en moord op talloze gehuisvest Om een boom groeien van een torenhoge mijlpaal hier in de richting die u wenst naar u op zoek verre takken strekken Waarom offeren? Waar denk je tijdperk kant opknoping onvermogen om masker van het gezicht van de geschiedenis te beantwoorden tijdelijk Maar de toekomst, wanneer de mensen zullen worden weggevaagd van het sl*gveld moederland borst Je pakte de gebroken vleugel dezelfde banner en bloedige hoorn ...... vanwege uw verheven poëzie van het leven en de onsterfelijkheid Het leven is uw onsterfelijke poëzie en grote
14, "gaven" Ik was radeloos, maar je dwalen in het maanlicht gangboord regen begon te vallen in de manier waarop je Gongzhuo schouder, mouw beginnen < br /> wild koude diep in je hoofd dat u zich niet bewust Ik tempo om je heen http://www.voetbalschoenenkopen002.nl/adidas-voetbalschoenen-adidas-messi-voetbalschoenen-c-1_3.html - Adidas Messi Voetbalschoenen hoe langzame afgifte Als je brand Ik zou denken dat dit is een char comfort Maar ik durf je je hand opsteken, plus het bedrag dat ik ben uw raam knipperen Yi Midnight je bukken in de voorkant van het beeld van de boekenkast als je bloot uw ontwaken voor mij zei de lente overstromingen heeft over uw bank geveegd Je hoeft niet te vragen < br /> kwam onder je raam 's nachts is hoe ik denk Als je een boom Ik wil gewoon de grond herinneren Maar ik daag je uit
15, "het moederland, ah, mijn lieve vaderland" Ik was vervallen oude watermolen aan de rivier je spin eeuwen vermoeide lied Ik ben je voorhoofd op de zwartgeblakerde lamp Als u in het historische tunnel in lijn morrelen scrollen was ik verschrompeld rijst; ballastbed is in verval is slib strand Het schip sleeplijn Le diep in je schouders - moederland ah! Ik was slecht ik verdrietig was Ik ben je pijn generaties hoop ah worden "vliegende" tussen de manchet Duizenden jaren nauwelijks bloemen op de grond - moederland ah Ik ben je splinternieuwe mythologie van iets meer dan Ik ontdoen van spin in de sneeuw onder je Gulian kiem Ik ben uw tranen van het lachen opknoping nest Ik ben een nieuwe borstel uit de witte startlijn is karmozijnrode dageraad zijn stromende - mijn moederland ah is een miljardste van je bent u een bedrag van 9,6 miljoen vierkante je met een gehavende borstvoeding de Ik verloor, ik denk na, kook Ik ga dan krijg /> je rijk, je glorie, je vrijheid - mijn lieve vaderland ah moederland
16, "parel - de zee van tranen" beven in mijn hand en mijn hart te laten vallen een parel, als de zee gans druppelende tranen ...... geel wanneer de golven opgeslokt hun woede weg, witte borst verspert de aarde, Het is de ogen van de held met tranen verbrand, maar ook als trouwe en heldhaftige, jaloers zon het einde werd het een druppel water kan niet; gejuich toen de golven komen, aarde open armen om de vrouw te begroeten, Het is de armen van het meisje heerszuchtige prinses, ook en het hart van het meisje, zo gepassioneerd, wrede jaar kan het niet noemen het einde van de bloemblaadjes verwelken. Het is de talloze knuffels, talloze huilen niet, talloze verdriet en vreugde in, verlaten meest verheven vers; het is ochtendmist ontelbare < br /> talloze regenachtige nacht, talloze vergeten tijdperk van de meest harmonieuze muziek. verspreid - het hart bloed verliezers, chu up - winnaar monument. Het was getuige van bloedige glorie, het registreert de grote zonden. Het is zo'n geweldig, het patroon, de kleur, met inbegrip van een brede vage universum, samengevat de grote wereld; Het is zo klein zoals Mazumdar mijn vers, schrille wind zweepsl*gen me, einde kan het niet te nemen van mijn handen heroveren. alsof de zee gele gans druipende tranen, in mijn handen beven en mijn hart neergezet een parel ......
17, "de avond van april" april avond in sleep met een bundel van groene stroom melodie ingetoetst de canyon in de lucht hangt Als de ziel vol echo waarom moeilijk te vinden Om te zingen je het zingen, maar dan kunt u zacht, zacht, zacht april alsof de schemering wat hervonden herinneringen kan een datum hebben is nog niet gepland Misschien een keer verliefd op de belofte om niet te huilen je huilen en laat de tranen stromen ah, ah stroom, in stilte
18: "O, moeder," handbereik bleek te beheren mijn Shuangbin Ik kon het niet helpen, maar als een kind, zoals uw rokken getrokken strak Oh, moeder Om te voorkomen dat je geleidelijk verdwenen schaduw Terwijl Dawn Yiba droom pluim gesneden lange Ik kan niet open mijn ogen Ik koester nog steeds de tv-drama heldere rode sjaal vrezen Huanxi maken het verlies van uw unieke warmte Oh, moeder jaar meedogenloos water niet ook herinneringen bang Oh, zoals fade Ik durf niet zijn Huaping te openen Voor een doorn kreet Ik zei dat je nu met een doornenkroon, durf ik niet durven te luid kreunen Oh, moeder ik altijd triest om te kijken uw foto zelfs roep ik kan doordringen löss durven storen uw slaap Ik kan nog steeds niet zoveel liefde te geven offer Hoewel ik schreef veel lied te besteden, aan zee, aan het begin Oh, mijn lieve moeder zachte diepe stilte torrent niet missen niet waterval ligt in de bloemen kon het lied van de droge goed niet zingen
19, "eigendom van een droom" Ik ben bekend met een lelie (bloemblaadjes viel op de vensterbank) - veroorzaakt mijn verwarring lijkt te blazen in het oor ademhaling (gezicht diep begraven in zijn handen) - mij adem en zelfs een eenvoudig stukje Etude (de hand van de moeder, de wind buiten het raam) - Oh, kan ik eindelijk roepen om genegeerd te worden detail te begrijpen opnieuw de openbaring het terug, en mijn passie - met clips poëzie
20, "Peking late herfst night" per nacht, overspoelde de straat cordon om de sterren te blussen volgen wind kwam, schudde elk stuk van populieren gaf een vloed van lawaai en we gaan hemel om te vechten of doe een beetje blad zingen reactie op het bos twee Ik ben niet bang verschijnen zwak voor je naar een high-speed auto De stad van de reeks plechtige squeeze in te maken nadat de wereld je schouders hebben een kluis klaring de koplampen doorboorde de nacht oranje horizon we eenzaam Maar het is mijn zwakke schaduw je staat met drie Als je gewoon je Ik ben me toen we ruzie ons en de goede een paar van de excentrieke vrienden Als je niet langer je Ik ben niet langer mijn tijd tussen onze armen Nee nee smeltpunt kloof vier Zonder jou Als het niet een vreemd land < br /> lichte regen, bladeren, voetring Als u niet uit te leggen, zo niet versterkt Road kolom, horizontaal, vervoer staaf Als je niet zien of kunnen voldoen Vergeten stilte, schaduwen, lange en vijf Ik heb het gevoel: dit moment langzaam vervagen een ding van het verleden herinneringen die je onzekere glimlach glanst drijflagen van tranen in Ik voel me: Vanavond en Morgenavond heel lange levensduur hart en geest, hoeveel jaar je wilt samen tocht naar de andere kant van de wereld Ik wil u verzoeken te stoppen om te stoppen. Onder de lichten ik gewoon rustig afwenden zes nachten achter je dicht bij de hemel u een niet-oplossing van een mysterie geworden koude punctale opknoping in de "eeuwige" verbergen mijn gezicht resterende droom
|