Ik ben een alleenstaande vrouw gescheiden voor vele jaren, voor vele jaren, het inkomen laag is geweest. Normaal, ik ben zo iemand moet sober vissen leven, maar ik deed het tegenovergestelde, mijn maandsalaris in aanvulling op zijn onwankelbare buiten het gebouw voor de rest van al het geld zonder onderscheid besteed. Ik heb geen zorgen te maken, maar ik denk wel eens uit geld is een drijvende kracht, als er niets mensen vol energie zal maken, stimuleren lichaam kracht gaf. "Auto naar Piemonte Road", naar de hel met het, ik wil genieten van het moment.
ik graag geld uit te geven aan het concept transformatie van daadwerkelijk komen. Vele jaren geleden heb ik Adidas F50 Voetbalschoenen ook beschouwd voorzichtiger om geld te besteden, willen altijd geld te verlaten om later door te brengen, de toekomst is vol van verlangen. Bijvoorbeeld, in die jaren toen ik in het vasteland, maar de lonen zijn niet hoog, maar ik ben gekomen met de vijfde maand op de bank voor een regenachtige dag. Ik herinner me twee jaar na de eenheid, zei dat het nieuwe gebouw geeft ons de punten, dus ging ik naar een zakenreis na het andere om een mooie beddengoed, gordijnen, tafelkleden, enz. Kopen, kan de schaduw van het nieuwe gebouw niet zag, mijn familie is uiteengevallen . Deze items verzamelen een beetje, ik ben vol verwachting en verlangen, kijken, laat me verdrietig, echt "onverwachte uitbraak," ik een hele oude geesteskind van de voormalige echtgenoot gooide. Sindsdien heb ik later vastbesloten om geld te besteden, dingen te kopen met te hebben.
Na
kwam naar Shenzhen, heb ik nooit verdienen veel geld, moet meer zijn dan een paar in het vasteland te werken. Ik hou van minder dan duizend dollar met het geld om te winkelen (te veel geld kan niet belt, omdat de aankoop was geen reden soms te spelen) gaan, wandelen in de straat, ik heb altijd een gevoel van dronkenschap, ik zoek in een huis winkel zoeken, per ongeluk, een item om indruk op mij lijkt dit artikel te zijn onderbewustzijn wonen een lange tijd, maar nog niet gevonden is, lijkt ook te zijn ergens voor een lange tijd vergeten, hij plotseling opgedoken soort. Dus, ik was zo opgewonden inwendige organen te schudden, haastig kocht het, wanneer je naar huis gaat, harten gevuld met vreugde. Ik herinner me een keer, zag ik in een kledingwinkel model rekken droeg een lichtgroene jurk, die stijl is echt heel mooi, maar de prijs is 180 yuan, voor mij is het te weinig hoog. Ik aarzelde even wist dat stuk kleed naar huis niet te kopen na kan altijd schudden in mijn ogen, dus de volgende dag bijten de kogel en zet het kocht luxe avondkleding te gaan voor een wandeling, en ze trok de aandacht van vrouwen , de aard van de tijd, echt trots op! Ik ben het meest trots op duizend dollar werd in een huis in Hong Kong doorgebracht om een pak van kleding winkels buiten te kopen, met een stuk van de vacht kleur met deze coördinatie. Laat in de herfst van dat jaar, droeg ik dit pak naar Jinan, op straat, ik was een paar meer dan 20-jarig meisje, omringd, zij unaniem lof mijn kleren zijn modieus, mijn haar mooie mensen en goed temperament. Voor een tijd, was ik echt gevleid, weet je, ik kijk gewoon, maar ook van middelbare leeftijd, ik kon slaan, is het niet om geld uit te geven om te komen.
Ik weet niet kopen vaak grote nuttige dingen, zoals, ik ben niet erg goed in breien, maar ik kocht een goede variëteit van breinaalden. Ik ben niet thuis koken, maar mijn bestek wat meer past niet in de kast, het koken schorten eigenlijk zijn er meerdere. Ik zal nooit vergeten, toen ik deze dingen te kopen terug naar het goede.
In feite, als ik zo vrouwen overal, een paar dagen geleden, een aantal van onze vrouwelijke Adidas Messi Voetbalschoenen collega's naar Lijiang, Yunnan, wandelen in de straat steegje antieke straten, op zoek naar het bereik van goederen, al niet in staat om zich te bevrijden, winkelen per stuk leven en breng drie of vierduizend vijf of zes duizend dollar. Er zijn twee dagen verwijderd van de achterkant naar Shenzhen, we hadden elk slechts een of tweehonderd, zelfs de wereldberoemde Naxi hebben geen geld om te beluisteren. We kunnen het geld niet zo wanhopig photography winkelen, een collega zei couplet beschikbaar een treffende samenvatting van onze acties gemaakt - de Nike Tiempo Voetbalschoenen Europese Unie: het geld bij het winkelen, in de tweede regel: geen geld, camera, verknoopte: het geld niet geld gelukkig. Luister, hoe optimistische houding ah!
Er wordt gezegd dat het lage niveau van sommige rijke mensen krijgen plezier en voldoening uit het materiaal, veel meer dan een hoge graad van rijke mensen, de opmerking erg ja. Voor Nike Mercurial CR7 Voetbalschoenen mij, een paar dollar of honderden dollars van de dingen, zal me vreugde brengen. Het kan worden gezegd, bagatellisering, vooral triviale ergernis samengesteld door de dag, dit keer, besteden weinig geld om dingen te kopen, is om u te laten de bloemen te plukken in de bush, of zelfs geven u een kleine haven, die je kunt doen maak een korte rust. Niet pessimistisch eigenaar geen geld meer, meer geld en meer geld te besteden methode, minder geld hebben minder geld te besteden aan de methode, zo lang als ze willen, kunnen een beetje geld nog steeds kopen stralend.
Naast het winkelcentrum, mijn favoriete etentje, brengen focus naar vrienden, een spit vreugde en hartproblemen, hoe makkelijk dit geluk komen samen chatten. Ik hou ook van om dingen te kopen te sturen naar vrienden, zien wanneer je vrienden geschenken die aangename glimlach, zal mijn hart klinken melodieus lied. Mijn collega GW het geval is, zijn er enkele charmante kleine geschenk aan haar bureau, soms, ik schold haar kleine fout (natuurlijk, zijn prachtig), ze herhaaldelijk nederig knikte accepteren, terwijl het vaak gemakkelijk over elkaar Ik heb een gave, is het waarschijnlijk een klein flesje parfum, een kleine portemonnee, een pen, de slechtste tijden is een gezouten eendeneieren. Ze liet die kleine dingen die ik heel erg blij, omdat ik het gevoel van een waarheid, een warmte, en dan voel je de vreugde van het leven is.
mensen, hebben elk hun eigen levende recht, ik wil geld te besteden aan muziek.